07-09-2013

Review: Elf oogschaduw

Ik ken de webshop eyes lips face al een tijdje, maar nog nooit had ik er iets besteld.
Het zat me namelijk tegen dat de verzendkosten zo duur zijn in tegenstelling tot de make-up zelf (die lekker goedkoop is!).
Maar laatst vroeg mijn nicht of ik samen met haar wou bestellen op elf, en zo gezegd zo gedaan.
Dit is de eerste review uit een reeks elf-reviews die nog gaan komen!
(Shit onscherpe foto! Sorry, alleen nu heb ik hem al gebruikt, balen!)

Zo krijg je de oogschaduw binnen, in een stuk plastic, zelf ben ik er niet zo'n fan van, maar het zit wel goed verpakt zo!


De kleurtjes, wauw prachtig!
Lekker basic, er staat ook een soort 'beschrijving' in, handig.
Zelf doe ik het niet zo aangezien ik de crease kleur niet zo mooi vind, teveel shimmer.
Ik doe base op het bewegend ooglid, lid in mijn arcadeboog en line doe ik in mijn buitenste ooghoek.
Dan blend ik het.


En dan de swatches.
Nogal teleurstellend....
Heel erg weinig pigment, dat is balen.
Volgens mij zegt dit genoeg en hoef ik hier verder niets over te zeggen.

2,50 eyeslipsface.nl

Bedankt voor het lezen!
Liefs, Nadi.