21-08-2013

Review La Roche-Posay producten

Hoi allemaal!
Ik kreeg gisteren een pakket binnen van Skinpharma, een grote online aphotheek.
Met in dat pakket o.a. deze BB crème en cleansing body cream/gel anti-irritation van het merk La Roche-Posay.
Deze ga ik vandaag dan ook voor jullie reviewen! 

 
Dit zijn ze dan, ze zitten in een mooi overzichtelijk doosje, met alle informatie er op.

En dit zijn de tubes.
Ze zitten in het zelfde thema als de doosjes, weer lekker overzichtelijk!


Als eerst ga ik jullie de BB crème laten zien.
Het is in de kleur medium, hij heeft een beetje een rozige ondertoon.
De BB creme heeft ook spf 20 en is parabenen vrij!
Ook geschikt voor de gevoelige huid.
  

Hier heb  ik het op mijn hand gedaan, er komt een fijne hoeveelheid uit. 
Het is een fijne substantie, makkelijk uit te smeren!
Looks good.


En hier is de BB crème uitgesmeerd.
Hij dekt wel redelijk, en glimt niet, dat is fijn!
Hij ruikt ook wel lekker fris.

Cleansing body cream/gel anti irritation

Dit is een reinigende gel/crème, die tegen irritaties helpt. 
Ook beschermt het tegen kalk.
Het is zonder parabenen, parfum, en zeep.
Het is voor de extreem droge huid.

  

Hier boven zie je de substantie, het is redelijk waterig, dus goed uit te smeren.
Het product doet goed zijn werk, en het trekt snel in en ruikt ook weer fris!

Ik ben erg tevreden over de producten van La Roche-Posay.
De BB crème zit in mijn dagelijkse bakje, en de gel/crème pak ik erbij als ik last heb van irritatie of een droge huid.

Prima producten, meer weten of bestellen?

Bedankt voor het lezen,
liefs, Nadi.