31-08-2013

Review nieuwe Essence lipstick

Hoi!
Ik heb weer een artikel voor jullie.
Namelijk een review van een van de nieuwe Essence lipsticks.
En ik kan je al vertellen dat hij écht heel mooi is!
Lees verder voor meer.

Als eerst zie je hier de huls, heel mooi!
Ik vind het chique staan dat de lipstick een mat zwarte huls heeft.
En in het 'ringetje' in het midden zie je de kleur, handig!
Ook is het mooi dat de E van Essence in de lipstick staat.


Ik heb de kleur 07 Natural beauty, een mooie kleur die je gewoon iedere dag op kan doen.


En dan de swatch!
Zoals je ziet is de lipstick niet super vel, maar dat vind ik wel mooi.
De kleur glimt niet te erg, dat vind ik ook fijn.

Ik heb de lipstick nu bijna iedere dag op, ook naar school.
Hij staat echt prachtig.

De lipstick kost 2,39 euro bij de Kruidvat.